Nasz zespół

Twoje wsparcie

Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem

Każde dziecko to inna historia, inny sposób patrzenia na świat i inne potrzeby. W naszej pracy nie ma gotowych schematów. Najpierw słuchamy, potem działamy  z empatią, spokojem i w tempie dziecka.

Nasz zespół tworzą terapeuci, którzy łączą wiedzę i doświadczenie z autentycznym zrozumieniem. Każde spotkanie to dla nas przestrzeń, w której dziecko może być sobą. Wierzymy, że prawdziwa zmiana zaczyna się wtedy, gdy czuje się bezpiecznie, akceptowane i zauważone.

W SensoBazie stawiamy na relacje i szczerość. Wspólnie z rodzicami szukamy rozwiązań, które realnie pomagają. Z małych kroków rodzą się duże zmiany i to właśnie one są dla nas największą satysfakcją.

pani psycholog prowadząca zajęcia
Psycholog Aleksandra Ziober
Aleksandra Ziober
Psycholog

Nazywam się Aleksandra Ziober, jestem psycholożką i trenerką Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Ukończyłam psychologię kliniczną na Uniwersytecie Opolskim, a swoje doświadczenie zdobywałam, pracując z dziećmi i młodzieżą o różnorodnych potrzebach rozwojowych, w przedszkolu terapeutycznym oraz w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych.

Na co dzień wspieram dzieci w budowaniu pewności siebie, rozumieniu emocji i rozwijaniu umiejętności, które pomagają im lepiej odnajdywać się w relacjach z rówieśnikami. W pracy kieruję się empatią, uważnością i indywidualnym podejściem, wierzę, że każde dziecko potrzebuje przede wszystkim zrozumienia i poczucia bezpieczeństwa, aby mogło się rozwijać.

Ukończyłam dwustopniowy kurs trenera TUS, który pozwala mi prowadzić zajęcia wspierające rozwój kompetencji społecznych. Regularnie uczestniczę w szkoleniach i warsztatach, by poszerzać swoją wiedzę i umiejętności. Zawsze staram się, aby każde spotkanie było dla dziecka czymś więcej niż tylko zajęciem, bezpieczną przestrzenią, w której może być sobą, uczyć się, popełniać błędy i odkrywać swoje mocne strony.

Aleksandra Stefaniak
Pedagog resocjalizacyjny i oligofrenopedagog

Nazywam się Aleksandra Stefaniak i jestem pedagożką resocjalizacyjną oraz oligofrenopedagożką, absolwentką Uniwersytetu Opolskiego. Na co dzień wspieram dzieci i osoby z niepełnosprawnościami, pomagając im w odkrywaniu własnych możliwości i budowaniu pewności siebie.Swoje doświadczenie rozwijam od kilku lat, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach z zakresu wspierania rozwoju dziecka.

Ukończyłam między innymi szkolenia z terapii ręki, Plastyki Ekspresywnej, Treningu Kreatywnego Wczesnego Rozwoju, komunikacji z dzieckiem (KONTAKT) oraz pedagogiki Montessori.

Jestem również trenerką I stopnia Sensoplastyki, która pozwala mi wykorzystywać twórcze i zmysłowe działania w pracy z dziećmi. Wierzę, że poprzez zabawę, sztukę i ruch dziecko może najpełniej wyrazić siebie i odkrywać świat w bezpieczny, radosny sposób.

Fizjoterapeutka
Kasia Łyszkowicz Knosala
Fizjoterapeutka i terapeutka SI

Jestem fizjoterapeutką i terapeutką integracji sensorycznej (SI) z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Ukończyłam również studia z przygotowania pedagogicznego oraz oligofrenopedagogiki, dzięki czemu potrafię łączyć wiedzę medyczną z pedagogiczną w sposób, który wspiera rozwój dziecka zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie.

W swojej pracy stawiam na relację opartą na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa. Wierzę, że tylko w spokojnej, przyjaznej atmosferze dziecko może się otworzyć, współpracować i z radością podejmować kolejne wyzwania. Każde spotkanie to dla mnie szansa, by wspólnie odkrywać jego potencjał i pomagać mu go rozwijać w naturalny, niewymuszony sposób.

Nieustannie poszerzam swoje kompetencje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu fizjoterapii, pedagogiki i terapii dziecięcej. Pracując zarówno indywidualnie, jak i z grupami, zawsze dostosowuję metody i tempo pracy do możliwości i potrzeb dziecka. Wierzę, że nawet drobne postępy są początkiem dużych zmian, wystarczy cierpliwość, zrozumienie i uśmiech.

radosne dzieci na polu kwiatów

Skontaktuj się z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy dobrać odpowiednią formę pomocy.